Kalendarium IT 1.4
Dzień po dniu - co dzieje się w sprawie Icy Tower 1.4! :>
28 styczeń
- chwilę przed południem Johan Peitz elektryzuje wszystkich wiadomością o rozpoczęciu prac koncepcyjnych nad nową wersją Icy Tower
- społeczność szybko przytomnieje z szoku i zaczyna postować na forum pierwsze obszerne listy życzeń. najdłuższą postuje John Beak
29 styczeń
- zaraz po północy swoje propozycje wysyła Syo, jako drugi w takiej ilości po JB
3 luty
- Johan dziękuje za wszystkie pomysły; ogłasza że zebrał na swojej liście prawie 100 propozycji, ale nie ogłosi jej w takiej formie bo obawia się, że "forum mogłoby eksplodować od dyskusji"
4 luty
- niespodziewanie, zaledwie po jednym dniu od poprzedniej wiadomości, Johan ogłasza że FLD zdecydowało się zrobić Icy Tower 1.4 (w tym momencie pierwszy raz oficjalnie pada ten właśnie numer)
20 luty
- Johan zakłada temat o postępach prac nad IT1.4, obiecując częste jego aktualizacje. W pierwszym wpisie jest mowa o zmianie palecie kolorów, profilach, niektórych statystykach i sposobie na mierzenie spowalniania
24 luty
- lista rekordów większa i w innym miejscu, powtórki z rekordów są automatycznie zapisywane, rangi graczy w zależności od rekordów we floor, combo i CCC1; tryb treningowy z możliwością zmiany długości schodków, początkowej prędkości gry i grawitacji
26 luty
- Johan zapowiada pierwsze beta-testy gry w najbliższy weekend (28.02/01.03)
27 luty
- opublikowana zostaje pierwsza beta IT1.4. jak sama nazwa mówi - jest to beta, niezbyt dopracowana, ale zawierająca już smaczki takie jak profile, custom mode czy nowe czcionki menu
6 marzec
- wychodzi druga beta; poprawiono w niej mnóstwo drobnych błędów, ale największą zmianą w porównaniu z pierwszą betą jest mnóstwo nowych grafik (zupełnie nowych lub podrasowanych starych)