Newsy - inne
14 August 2011, 01:39 :: Inne ::
Najświeższe informacje dotyczące Icy Tower Jump!
Otóż, drodzy Czytelnicy, właśnie powracam z mobilnej Lodowej Wieży. Ostatnie kilkanaście minut spędziłam na graniu w ITJ, aby móc podzielić się z Wami nowinkami dotyczącymi tej wersji gry.
Odpalamy grę, ukazują nam się najpierw logo 3GMuse, FLD, Xendeksa, ITJ, następnie wybieramy, czy chcemy grać z dźwiękiem czy bez. Wreszcie - menu główne.
Krótki rzut okiem na opcje. Możemy:
1) zmienić sterowanie:
2) włączyć lub wyłączyć muzykę,
3) wybrać jedną z trzech dostępnych postaci - oprócz Harolda do wyboru mamy takie postacie jak Skating Scott i Wild Wendy:
4) wybrać język (angielski, francuski, włoski, niemiecki bądź hiszpański),
5) zresetować wszelkie ustawienia gry (uwaga: wiąże się to również z utratą wyników!).
Pora przyjrzeć się dostępnym wieżom. Pierwszą z nich jest Clock Tower.
Odnajdujemy tu system bardzo podobny do tego z Jungle Tower z ITFB. Co trzeci schodek jest ruchomy, ponadto stopnie zapadają się, gdy zbyt długo na nich przebywamy. Prócz tego w lewym górnym rogu widnieją nieodłączne już atrybuty Icy Tower - zegar odmierzający czas oraz pasek kombosa.
Podczas rozgrywki na kolejnych schodkach możemy napotkać dwa przedmioty. Pierwszy z nich to gwóźdź, drugim jest cegła. Gwóźdź unieruchamia schodki, cegła dodatkowo powoduje, że stopnie nie zapadają się i możemy na nich swobodnie przebywać dłużej niż tylko dwie lub trzy sekundy.
Druga budowla to Power Tower. Nie udało mi się zbytnio wychwycić, na czym - oprócz wyglądu - polega różnica pomiędzy tymi dwoma wieżami. Odniosłam jedynie wrażenie, że w Power Tower grawitacja jest podobna do helium z IT 1.4 - postać wydaje się lżejsza. Ponadto zamiast gwoździa możemy znaleźć na stopniach bańkę mydlaną, która umożliwia lot naszej postaci o kilka schodków w górę.
Wygląd stopni w obu wieżach zmienia się tradycyjnie co 100 schodków. Z pewnością w kolejnych newsach ukaże się więcej screenów, zatem zachęcam do śledzenia naszego serwisu. ;)